20.12.2011

שואב אבק רובוטי - דור חדש של מוצרי חשמל

שואב אבק רובוטי
העידן המודרני וההתפתחויות הטכנולוגיות הביאו עימם עשרות מוצרי חשמל שהפכו את החיים בבית לקלים כל כך, עד כי קשה לנו להאמין כי פעם הסתדרו בלעדיהם. אחת הדוגמאות הקלאסיות לכך היא מכונת הכביסה, ששחררה נשים רבות מן העיסוק הבלתי נגמר בניקיון הבגדים וגרמה למהפכה של ממש באורח החיים המערבי.


שואב האבק הוא ללא ספק מכשיר בעל השפעה דומה, וכל מי שניסה לנקות בית שלם מאבק והתייאש אחרי מספר שעות יוכל לספר עד כמה אפקטיבי השימוש במכשיר זה. שאיבת אבק אינה רק עניין אסתטי. ניקוי הבית מאבק, חול,שיערות בעלי חיים ולכלוכים נוספים הוא גם בעל חשיבות בריאותית. טפילים המשתכנים בלכלוך יכולים לגרום לאלרגיות ומחלות, ורק שאיבה על בסיס קבוע יכולה להבטיח סביבה בריאה לבני המשפחה.

מאז המצאתם הלכו שואבי אבק והשתכללו, כאשר בנוסף לעליה ביכולת השאיבה נוספו להם שכלולים בתחום אגירת האבק (כמו למשל שקיות נטענות וכדומה), נוחות החזקת הידית ועוד. אך יחד עם זאת עדיין נשאר תמיד הצורך להסתובב בבית עם השואב ולהגיע לכל פינה שבה יש אבק, פעולה שבכל זאת מצריכה מאמץ פיזי ובעיקר זמן. כל זה השתנה מאז הגיח לאוויר העולם שואב אבק רובוטי- רובוט קטן שמחליף את הצורך בפעולה אנושית.

שואב האבק הרובוטי מצוייד בחיישנים אשר מסוגלים לזהות את המקומות הפוטנציאליים בהם ישנו לכלוך שצריך לשאוב. השואב הרובוטי נע בחדר לבדו, כאשר הוא מזהה כמובן את המכשולים העומדים בפניו, ושואב בצורה יסודית את כל החדר. מדובר בפתרון אידיאלי למקומות בעלי שטח רצפה גדול שיש לשאוב, כיוון שהשואב אף פעם אינו משתעמם ואינו מתחיל "לחפף" גם לאחר זמן שאיבה רב.

חנויות מוצרי חשמל מציעות מגוון רחב של שואבי אבק, אך גם שואבי האבק הרגילים המשוכללים ביותר אינם משתווים ליתרונות הרבים שמציע עבורנו שואב אבק רובוטי. החיסכון בזמן שנותן מכשיר חכם זה הוא דבר שלא ניתן לוותר עליו. לא רק שאין צורך לבזבז זמן על שאיבת האבק, היא גם יכולה להיות בלתי מורגשת לחלוטין, כיוון שפעולת השואב יכולה להיעשות באמצעות תכנות מראש לזמן שבו לא נמצאים כלל בבית. שאיבת האבק פשוט הופכת לפעולה קלה ובלתי מורגשת.

תגובה 1: