27.7.2014

לאבזר את הבית בחצי מחיר - מארה"ב

בין אם אתם נכנסים לבית חדש, משפצים את הישן או שסתם בא לכם להתחדש עם פרטי ריהוט ומוצרי חשמל חדשים, אין ספק שאתם עומדים בפני הוצאה לא קטנה. זאת החלטה מבורכת ומאד מומלצת. להתחדש זה תמיד טוב, ולא רק ברמה הפרקטית או החומרית. חידוש הבית פרושו חידוש האנרגיות וביצוע שינוי אמיתי שיבוא לידי ביטוי גם בהרגשה הפנימית וגם בהיבטים נוספים.

התחדשות היא תמיד התקדמות אל עבר חיים טובים יותר, ואם עברה בראשכם מחשבה כזאת, זה בהחלט משהו שאתם צריכים ללכת איתו.

עכשיו השאלה היא איך עושים את זה נכון?

בתהליך אבזור של הבית יש כמה קריטריונים שצריך לקחת בחשבון.

סוג הפריטים, איכות שלהם והעלות שלהם. עניין התקציב הוא מאד חשוב, אבל לא כדאי להתפשר גם על מוצרים זולים משום שמה שאנחנו קונים בזול עולה לנו בדרך כלל ביוקר- אז מה עושים?

ובכן, יש כמה אפשרויות, אחת מהן היא יבוא.

תכנון רבותי, תכנון

כמו בכל דבר, גם כשזה מגיע לאבזור של הבית לתכנון יש משקל מאד גדול גם בתוצאה הסופית, גם בכמות האנרגיה שזה יקח מכם וגם בעלויות של כל הפרוייקט.

אחת הדרכים לייעל את כל התהליך היא ביבוא. טיסה זולה תאפשר לכם להגיע די בקלות למדינת היעד ובעוד שאנחנו רבים בוחרים לטוס לסין למטרות שכאלה, ארצות הברית היא דווקא עדיפה הרבה יותר. בשונה ממרבית התוצר שמגיע מסין, ואיכותו המוטלת בספק, בארצות הברית תהנו מתוצר מקומי במקרים רבים, והאיכות תהיה גבוהה להפליא. המחירים לעומת זאת עדיין יהיו נמוכים הרבה יותר מבארץ, גם אם מצרפים לכך עלות של טיסה זולה תצאו ברווח, באופן חד משמעי.

תבואו ממוקדים

השפע הוא רב והאפשרויות הן בלתי מוגבלות. מאד קל להתחיל להתפזר כך, וזאת אינה המטרה שלנו. על מנת לקבל את מה שאתם רוצים בנוחות וביעילות חשוב להתחיל בלהגדיר את הצרכים ואת הפתרונות לצרכים שלנו. אל תבואו בראש פתוח מדי משום שהשפע עלול להציף אתכם ובעיקר לרוקן את הכיס. מיקוד יעזור לבחור את מה שאתם זקוקים לו, לשמור על מסגרת תקציבית ואף יפנה לכם מעט זמן לבילוי, אחרי הכל- הגעתם לאמריקה.

טיסה זולה לארצות הברית היא באמת הוצאה לא גבוהה, משום שאפשר למצוא טיסות גם בפחות מאלף דולר, מה שבהחלט ישאיר לכם זמן ולא מעט כסף גם להנות קצת מהביקור הזה.

עשו את שיעורי הבית שלכם לפני שאתם מגיעים. מצאו את המקומות שאליהם תרצו להגיע, תוכלו לעשות את הבדיקות וההשוואות שלכם באמצעות הרשת. אין חנות או רשת כיום שאין לה אתר, בו אפשר לקבל את כל המידע אודות המוצרים, המפרטים שלהם והמחירים השונים, כך שכל שישאר לכם בזמן אמת זה רק לבוא ולקחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה