26.12.2014

לקנות מכשירי חשמל בחו"ל או שעדיף כבר לקנות בארץ למרות המיסים? המדריך למתלבט

עלות המוצרים השונים באופן כללי בארץ ומוצרי החשמל בפרט אמנם הולכת ופוחתת בפרספקטיבה כללית, ובכל זאת, הפער בין המחירים בארץ לבין מחירים במדינות אחרות בעולם הוא ניכר, ולעיתים הוא עצום.

אז מה עושים?

ובכן, אם יש לכם מוצר אחד או שניים שאתם זקוקים לו, תוכלו בהחלט לרכוש אותו עוד בארץ. יש לא מעט מבצעים והנחות, ואתם אמנם בכל זאת תשלמו יותר ממה שהייתם משלמים במדינה אחרת, אבל יתכן שהפער לא יהיה משמעותית גדול, בטח לא על מוצרים בודדים.
יחד עם זאת, אם אתם צריכים להצטייד במוצרי חשמל לבית כולו, או שיש לכם קנייה גדולה של מכשירים ואתם לא רוצים להתפשר על האיכות, יתכן והאלטרנטיבות יהיו עדיפות לכם.

לעשות קניות בחו"ל

לרכישה של מוצרים באופן כללי ומוצרי חשמל בפרט במדינות שונות בעולם יש כמה משמעויות.
עוד לפני העלויות, המחירים והמיסים חשוב שחברת התעופה תהיה מסוגלת לספק את תנאי ההובלה הנחוצים. מוצרי חשמל הם מוצרים שבירים וההובלה חייבת להיות מקצועית ובטוחה, לכן בטח כשאתם עושים קניות של מוצרי חשמל הקפידו שחברת התעופה שלכם מסוגלת לספק לכם את התנאים הנדרשים. במקרה כזה לא כדאי להתפשר. טיסה עם אל על כנראה תבטיח לכם את התנאים הטובים ביותר לרכוש שלכם. אל על תספק תא מטען יציב ובטיחותי, מה שיבטיח לכם את קבלת הכבודה שלכם בצורה מלאה ושלמה, מבלי שנזק יגרם למטען במהלך הנסיעה. מעבר לתנאי ההובלה שרק חברה מצוינת יכולה לספק, אי אפשר להתעלם גם מעלויות הטיסה עצמן. בעזרת חיפוש קצר תוכלו למצוא מגוון של טיסות ליעדים שונים ולבחור את כרטיס הטיסה הזול ביותר.

אם מטרת הטיסה שלכם היא קניות בלבד, תוכלו לשחק עם תאריכי הטיסה שלכם, מה שיבטיח לכם נגישות גובהה יותר גם למבצעים והנחות שמתעדכנים באופן תדיר, ואז תהיה הזדמנות למצוא גם כרטיסים במחירים זולים במיוחד.
כמובן שכדאי לבחור את היעד לא רק לאור המחירים הרגילים שלו עבור מוצרי החשמל, אלא יש מקום לבחור את הלוקיישן גם על בסיס סיילים שונים ולפי תקופות. במדינות שונות יש תקופות של מכירות ענק שבהם המחירים יכולים להיות נמוכים באופן מפתיע במיוחד.

כמובן שהיעד הפופולארי ביותר לרכישות, במיוחד כשמדובר על רכישות גדולות ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על רכישות של מוצרי חשמל, הוא מדינות המזרח השונות וסין בפרט. אל על מוציאה טיסות לסין באופן סדיר וקבוע, כך שתוכלו ליהנות לא רק מטיסה מאובטחת ובטיחותית לכם ולמטען שלכם, אלא תוכלו ליהנות גם מתנאי טיסה נוחה ונעימה במיוחד.

תכננו את התקציב שלכם ותנהלו בקפידה את מסע הקניות על מנת להבטיח את יעילותו ושמירה על גבולות ברורים של עלויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה